Naai je niet meer?

"Naai je niet meer?"

Af en toe kreeg ik die vraag omdat er hier geen posts meer verschenen ... Niets is minder waar. Er wordt volop genaaid. De reden van mijn radiostilte is simpel (en stom): mijn vorige laptop gaf de geest en de nieuwe i-pad bleek deze blog niet leuk te vinden (blijkbaar niet zo compatibel met Apple-producten). Nu heb ik terug een laptop en wordt het dus hoog tijd om weer wat leven in de blog te blazen.

De (terugkeer)spits wordt afgebeten door een jurk. Eentje voor mij. Ze komt uit de laatste La Maison Victor (ed4-2021) en heet Crisa. 


Het is een jurk op kuitlengte. Ideaal vind ik dat! Even modieus als een lange jurk, maar dan zonder het risico op struikelpartijen op de trap. Het model is casual. Ook ideaal! Sneakers eronder en klaar.


Als stofje koos ik nog eens voor tetra. Dat was van Klara's lange rok geleden. De okerkleur is misschien niet de perfecte kleur voor mij, maar ik viel als een blok voor de print van gouden veertjes op de stof. Ik vond de stof in de webshop van De Stoffenstraat.


Het naaien ging vlotjes. Hoewel tetra licht en soepel is, laat het zich makkelijk naaien. Ik gebruikte microtexnaalden en heb er geen enkele gebroken!   

Reacties

  1. Heel mooi, echt een goed model voor jou, je straalt erin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci, Delphine. Het is inderdaad een stijl die ik graag draag. Gaat niet vaak in de kast hangen, vermoed ik.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts