Een pirouette met paardjesstof

Na deze paardentricot en deze paardensweaterstof, maken we de cirkel rond met een paardenkatoen. Voor de dochter met een voorliefde voor deze edele dieren zou het waarschijnlijk zelfs een veelvoud aan pirouettes mogen worden met paardjesstof. Letterlijk kan ze de pirouettes alvast gaan draaien in haar nieuwe rimpelrok.


We combineren met oker, een van mijn favoriete kleuren.

Deze rok heeft geen patroon. Ze bestaat uit drie rechthoeken: een grote voor het rokdeel (ik gebruikte slechts 1 stofbreedte) en twee kleine voor de tailleband.


Aan de binnenkant zit er knoopsgatenelastiek in verwerkt zodat de rok op maat aangepast kan worden en dus lang mee kan. De rok sluit met een rits die zichtbaar ingenaaid werd.
Hm, ik bedenk me plots dat ik vergeten ben het geplande "haakje-oogje" toe te voegen ... 


"Ik ben de Paardenprinses" dixit Klara.


Stof: van Giordano Studios gekocht bij Klijntje

Reacties

Populaire posts